the Very Beginning

Sempre hi ha un punt de partida. Aquest n’és el del meu blog. Si senyor!! Ha arribat el moment!!

Veritablement, he estat temps plantejant-me el fet de posterjar o no. Tot i que em feia gràcia,  mai havia acabat d’entendre quin era el ús real que jo li podria donar… I ho deixava estar!

A Gener del 2013 ja he trobat la resposta al perquè vull un blog. El vull per expresar-me! Per publicar enllaços, estats d’opinió, o tot allò que em vingui de gust en el moment de redactar!!

Així que… aquest serà el meu CALAIX DE SASTRE!

Benvingut al forat de les coses que raja el meu cap…

AIXÒ COMENÇA!!!

Responder

